Szükség van-e az óvodások képességeinek mérésére?

Szükség van-e az óvodások képességeinek mérésére?

Mindenképp hasznos információt ad a szülőknek, ha gyermekükről már az óvodai évek alatt kiderül, melyek a rejtett képességeik, melyek azok a területek, amelyeken másokhoz képest kiemelkedően teljesítenek. És arra sem árt fényt deríteni, hogy melyek a fejlesztendő területek, hogy az első osztályba csöppenő kis nebulók számára az iskolai év inkább a sikerélményekről, mintsem a kudarcokkal való küzdelmekkel teljen.

A PractiKid fejlesztésével az óvodás mérése játékossá, élményszerűvé tehető. Hiszen ez a kívülről modern, a digitális kor szülöttei számára is izgalmas formavilág, belül pedig egy igazi meseszerű erdei kaland, amivel a felmérés játékossá tehető, így a gyerekek élvezik az egész felmérési folyamatot. Eközben a szülők hasznos információkhoz jutnak csemetéjük rejtett képességei és fejlesztendő területeivel kapcsolatban. 

Ezek tudatában már célirányosan lehet fejlesztő pedagógushoz fordulni, aki segít nekik abban, hogy az első iskolás évek a sikerélményekről, és ne a kudarcokról szóljanak.