Fényűzés és környezetvédelem? A Gucci szerint a válasz: IGEN!

Fényűzés és környezetvédelem? A Gucci szerint a válasz: IGEN!

Ha a divatra, a luxusiparra gondolunk, legelőször a fényűzés és a nem éppen racionális mértékű fogyasztás jut eszünkbe elsőre. A Gucci márka azonban elindult a „zöldülés” útján, így nem túlzás azt állítani, hogy mára kizöldült a 101 éves Gucci-ház.

A márka ugyanis szeretne tenni a környezetvédelemért, és ennek érdekében már évekkel ezelőtt előrukkolt a teljesen fenntartható kollekciójával, most pedig arra kérik a Z generáció tagjait, hogy összpontosítsanak a zöld divatra. Így tehát nyugodtan nevezhetjük a Gucci céget egy haladó márkának, annak ellenére, hogy egy több, mint 100 éves cégről van szó.

A cég haladó gondolkodását mutatja legújabb fejlesztése is. A legfrissebb hír az olasz luxusmárka háza tájáról ugyanis arról tanúskodik, hogy egy finn egészségtechnológiai márkával közösen kidolgoztak egy olyan ékszert, amely egyszerre divatkellék, fitneszeszköz és alvásfigyelő is. Ezzel a partnerséggel pedig a Gucci nagy lépést tett a saját márkájú divat luxuscikkektől a hordható okoseszközök piaca felé.

Azt pedig csak remélni tudjuk, hogy a fenntarthatóság irányába tett lépései a luxusipar többi szereplőjét is a környezetbarát működés felé tereli.