Új karrier nagyvállalati call center munkakörben

Új karrier nagyvállalati call center munkakörben

A call center állástól sokan tartanak, mert úgy gondolják, hogy nagyon megterhelő napi szinten határozottan, mégis udvariasan kommunikálni az ügyfelekkel. 

A call center munkakör valóban nem egy „nyugdíjas állás”, de éppen ezért aki ebben a munkakörben sikeresen helyt tud állni, annak jó eséllyel megnyílhatnak a kapuk a cégben a magasabb pozíciók felé. Ez a pozíció jó ugródeszka lehet, és nem csak akkor, ha a cégen belül szeretnél váltani, hanem akkor is, ha új vállalatnál tennéd próbára a tudásodat. Érdemes tehát pár évet eltölteni call centeresként, mert utána van esélyed előrébb lépni a ranglétrán.

Egy call center munka előnyei, hogy megtanulsz profin kommunikálni, problémát, kifogást, ügyfélpanaszt kezelni. Ez a tudás, tapasztalat pedig később nagy hasznodra válhat akár az értékesítés, akár más munkakör esetén is. A cégek kapkodnak a szorgalmas és talpraesett munkavállalókért, így sikeres call center munkatársként nem kell aggódnod, hogy állás nélkül maradsz.