A BioTech USA és az SAP közös munkája

A BioTech USA és az SAP közös munkája

A BioTechUSA a pandémia alatt is megtalálta növekedésének forrását, ugyanis a fogyasztói lojalitást erősítő kampányainak levezénylésében az egyik legfiatalabb SAP-csoportbeli márka, az Emarsys marketing-automatizációs megoldásai voltak segítségére.

Az automatizációs hátteret már 2015 óta az SAP Emarsys marketing-automatizációs rendszere adja. A regisztráló érdeklődőnek a megfelelő beállítások mentén kínál komplex fogyasztói élményt, akár több héten keresztül, teljesen automatikusan vezetve végig a vásárló számára kijelölt úton. Nem csak egy upsale rendszerről van szó, ahol újabb és újabb „létfontosságú” vennivalókról szóló üzenetekkel zaklatják a fogyasztót. A Lifestyle programuk újrahúzásában az SAP Emarsys volt segítségükre. Ezzel az életmódkampánnyal Magyarországon több mint százezer új feliratkozót gyűjtöttek, ráadásul több mint 40 százalékuk nő volt, az átlagéletkor 32 év.

A BioTechUSA kétévente vizsgálja felül, hogy milyen rendszert használ fogyasztói elköteleződési programjai levezényléséhez. Legutóbb kilenc beszállító közül választották ismét az Emarsys rendszerét.